Verzending & Levering
barkrukken.nl - eenvoudig, snel en gratis
Jouw tevredenheid is ons doel, daarom bieden we je gratis verzending en retournering aan. Met onze snelle levering ontvang je je bestelling binnen 1-2 werkdagen direct aan je deur. Kies voor het gemak en de betrouwbaarheid die onze verzendservice biedt en geniet van een zorgeloze online shoppingervaring bij barkrukken.nl:
De verzending en retournering zijn in Duitsland gratis - ongeacht de bestelwaarde. Nog een reden meer om uit te kijken naar je artikelen van barkrukken.nl!
Land van verzending | Prijs | Levertijd |
Nederland | 0,00 € | 2-4 werkdagen |
Bestel alsjeblieft in onze Europese buitenlandse winkels als de levering naar een ander land moet plaatsvinden.
- Duitsland: https://www.barhocker.de
- Oostenrijk: https://www.barhocker.at
- Zwitserland: https://www.barhocker.ch
- Frankrijk: https://www.tabouret.fr
- Italië: https://www.sgabello24.it
- Spanje: https://www.taburete.es
- Denemarken: https://www.barstolen-shop.dk
- Zweden: https://www.barstol.se
- Finland: https://www.baarituolit.com
- Noorwegen: https://www.barkrakk.no
- Polen: https://www.hokery-barowe.pl
- Tsjechië: https://www.barove-zidle24.cz
- Slowakije: https://www.barove-stolicky24.sk
Zodra je je online aankoop hebt afgerond, gaat alles heel snel. Binnen de volgende 2 tot 4 werkdagen komt je pakket van barkrukken.nl bij je aan. Informatie over de levertijden vind je ook in het besteloverzicht in je winkelwagen.
Onze verzendpartners zijn DHL en DPD. We willen dat je je meubels zo snel mogelijk in handen hebt.
We verzenden je pakket zo snel mogelijk na ontvangst van je bestelling.
Binnen 2 tot 4 werkdagen ontvang je meestal je nieuwe meubels. Bij zeer hoge bestellingsdrukte kan het in uitzonderlijke gevallen iets langer duren. De gemiddelde levertijd tonen we je altijd bij de bestelling in de winkelwagen.
We houden je per e-mail op de hoogte!
Zodra je pakket onderweg is, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Met het daarin vermelde zendingsnummer kun je je zending op elk moment bij de vervoerder volgen.
Mocht je niet thuis zijn, is dat geen probleem. De pakketdienst doet tot drie bezorgpogingen en laat elke keer een kaartje in de brievenbus achter. Je kunt dan zelf contact opnemen met de pakketdienst om een exacte leverdatum af te spreken. Als alternatief levert onze verzendpartner het pakket af bij een pakketstation of pakketshop.
Als je bestelling niet in perfecte staat bij je is aangekomen, spijt ons dat zeer – dat zou niet moeten gebeuren. We verpakken onze artikelen volgens de hoogste verzendnormen. Desondanks zijn beschadigingen tijdens het transport niet altijd te voorkomen. We hopen dat de inhoud volledig, onbeschadigd en naar tevredenheid bij je is aangekomen.
Retourzending bij beschadigde verpakking: Voor beschadigd verpakkingsmateriaal kunnen we helaas geen vervanging bieden. Gebruik alsjeblieft een verpakking naar keuze. Het retourneren van een artikel blijft uiteraard kosteloos.
Als een artikel van je bestelling beschadigd is aangekomen, informeer dan binnen 7 werkdagen onze servicemedewerkers over de schade. Gebruik hiervoor eenvoudig het contactformulier op onze website.
Mis je een artikel in je levering? Houd er rekening mee dat we je bestelling mogelijk in meerdere pakketten hebben verzonden. Voor elk pakket ontvang je een aparte verzendbevestiging per e-mail. Controleer of het ontbrekende artikel wellicht nog in een ander pakket onderweg naar jou is.
Als dit niet het geval is, neem dan binnen zeven werkdagen contact op met onze klantenservice. Dit geldt ook als je een volledig leeg pakket hebt ontvangen. Onze medewerkers zorgen voor de verdere afhandeling. Gebruik hiervoor eenvoudig het contactformulier op onze website.