FAQ

ALGEMENE VRAGEN

Ik ben winkelier / gastronoom. Vanaf welke hoeveelheid kan ik kortingen verwachten?

Onze prijzen zijn bijzonder scherp gecalculeerd. Voor deze reden kunnen wij u pas vanaf een bestelling van 12 barkrukken kortingen geven. Wenst u een individuele offerte te ontvangen, kunt u deze via de link die u onderaan op onze site vindt aanvragen.

Kan ik mijn barkrukken zelf komen ophalen?

Een afhaling is helaas niet mogelijk. Wij zijn een internetbedrijf zonder winkelruimte. Voor deze reden zijn de verzendkosten heel laag gehouden.

Door wie wordt barkrukken.nl aangeboden?

Bestellen via internet is altijd verbonden met vertrouwen. Ons bedrijf CLP Trading GmbH uit Bielefeld bestaat al vele jaren en heeft zich een naam gemaakt in online-handel. Verder informatie over ons bedrijf vindt u op www.clp.de.

Is het mogelijk de barkrukken ergens te zien en uit te proberen?

Helaas niet. Kosten voor een showroom en personeel zouden wij moeten omrekenen op onze prijzen, waardoor de prijzen bijna zouden verdubbelen. Een prijsvoordeel zou dus niet meer gegeven zijn.

Juridische informatie over de sluiting van het contract

De presentatie van de producten in de online winkel vormt geen juridisch bindende aanbieding, maar eerder een niet-bindende online catalogus. Door op de knop Bestelling te klikken, plaatst u een bindende bestelling van de goederen in het winkelwagentje. De bevestiging van de ontvangst van uw bestelling wordt gedaan samen met de acceptatie van de bestelling onmiddellijk na verzending per geautomatiseerde e-mail.

Met deze e-mailbevestiging is het koopcontract tot stand gekomen.

 

VERZENDING

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Gratis verzending

Hoe loopt de verzending af?

De producten zijn op stock en worden dus nog dezelfde dag verzonden (in geval van rembours, bij voorafbetaling zodra uw betaling op ons rekening geboekt is). Wij verzenden met DPD.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Uiteraard leveren wij ook in het Europese buitenland. De landen die wij beleveren en de verzendkosten daarvoor vindt u terug in de productbeschrijving. Landen die daar niet genoemd zijn kunnen wij helaas niet beleveren

Wat gebeurt als ik bij aanlevering niet thuis ben?

Uw order wordt door DPD geleverd. De levertijd vindt u in de productbeschrijving. Helaas kunnen wij u geen precies tijd aangeven wanneer geleverd gaat worden, omdat de pakketservice iedere dag een andere route neemt. Het is GEEN probleem als u niet thuis bent. De pakketservice maakt gemiddeld drie pogingen en zal iedere keer een info in uw brievenbus achterlaten. U kunt desnoods zelf contact op nemen met de pakketservice en een termijn afspreken.

BETALING

Welke betaalmethodes biedt u aan?

U kunt bij ons betalen per rembours( +19,90€), via voorafbetaling ( overschrijving), credit card of PayPal.

Ik ben klant uit het Eu-buitenland en ik heb een BTW. Nr.? Kan ik zonder BTW kopen?

Als u ondernemer in een van de EU-lidstaten bent en een geldige BTW Nr. hebt, kunt u bij ons kopen zonder de BTW te moeten betalen. U kunt uw order gewoon op onze website plaatsen. In het vakje 'bericht' noteert u uw BTW.nr en bevestigd uw aankoop. LET OP: De prijzen in uw winkelmand zijn nog steeds incl. BTW. U ontvangt vlak na uw aankoop van ons een nieuwe factuur zonder BTW. Graag dat u met de betaling wacht tot u deze nieuwe factuur ontvangen hebt!

GARANTIE

Welk garantie geeft u op uw artikelen?

Uiteraard geniet u de volle 2 jaar wettelijke garantie.